Mavisbonck Annelerim lütfen bilenler varsa sevinirim durum ne anlamadım çünkü 😓 şuan 29-6 haftalık olduk 3 gündür hastaneye gidip geldim bebişin eksiklerini falan hallediyim diye özellikle dün çok ayakta kaldım ama kuzumun hareketleri biraz yavaşladi son günlerde ve bugün sabahtan beri alt tarafımda ara ara giren bi acı oluyor yani şuan dinleniyorum ama tam alt kısımdan içim çekiliyor gibi acı veriyor bu nedir bilen var mı bide akıntım oluyor hafif sarımsı gibi ara ara gün içinde
Ferdanesayan Mantar olabilir dr gidin bnmde aybi olmustu mantar cikti fitille krem verdi 2 güne geçti