Kızlar 13. Haftadayım. Gebeliğimin başından beri daha doğrusu mide bulantısı ilacı kullanmaya başladığımdan beri çok iştahlıyım sürekli yiyorum da. Ama 2 saat geçmeden acıkıyorum sürekli sizde de böyle mi? Hatta yemediğimde elim ayağım titriyo gözüm kararıyo artık şekerim mi tansiyonum mu düşüyo noluyosa