Sevvalll42 çocukluğum belirli bir yaşa gelene kadar tedavilerim orada geçti, kardeşim kanser tedavisi girdi hala kontrollere gidiyor. Hiç kötü bi muamele ile karşılaşmamıştık. Asistanlar falan mı denk geldi acaba size? Gerçi her bölüm farklı tabii ki onu da düşünmek lazım. Ama arkadaşın bahsettikleri özel hocalar oluyor onlardan biri miydi doktorunuz acaba merak ettim