Kızlar selam. Bebeğim 3.ayını yeni doldurdu🙏🏻 bebeğim 2. Ayından itibaren kucağımda gazını çıkartmak için elimle koltuk altından dizimlede poposundan destekleyerek oturtuyorum ama oda oturmak istiyor kafasını çok iyi şekilde taşıyabiliyor çok şükür. Bazen ayakta da tutuyorum oda duruyor keyif alıyor. Zaten o yapabildiği için ben bunları yapıyorum. Nasıl sizce çok mu erken ya da güzel mi gelişimi? Deneyimi biligisi olan arkadaşlardan yorum rica ediyorum ❤️