Fatossc Bende sonunda sezeryan günümü aldım kızlar inşallah cuma günü kavuşuyoruz oğlumla 🥰❤️ sizin durumlar nasıl Aralık anneleri aynı gün olan var mı acaba
Dygu1122 Fatossc sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ 37+4 oldum bende bu gidişle benimde sezaryen olacak sanırım
Mine271992 Fatossc sende inşallah sağ salim kucağına al canım benim inş hemen toparlanıp ayağa kalkarız küçük kızım var çünkü 😍🥰
Fatossc Mine271992 insllh canm insallh benimde 2 yaşında küçük kızım var bide benim dördüncü bebiş olucak evde