Iremco12 Zıbın alttan pıt pıt kapanan şey. Body normal sanırım bizim atletler gibi olan. Tulum alt üst bir malum. Bebeği olanlar diyor ki, eğer tulum alırsanız daha iyi. Çünkü giydirip çıkarmak çok zormuş. Tulum tekte giydiriliyor diye daha rahatmış. Bebek pijaması dedikleri normal pamuktan yapılma rahat kıyafetler. Her şey pijama olabilir yani. Uyku tulumu var bir de, sıcak tutması için ekstra bir şey o. Normal kıyafet giydirip üstüne giydiriliyor. Benim bebeğim henüz doğmadı az buçuk bunları öğrenebildim. 🍄