Eminesahin1 sen hiç kafana takma onu kuzum iyi düşün , benim annemin hamileliği çok kötü geçti yediğini direk kusardi bişey yiyemezdi o yüzden sürekli hastanelerde yedik o kadar ağır mide bulantısı için ilaç kullanmasına rağmen bişey yiyemezdi çok şükür 34 haftada 3.500 kg doğmuştu kardeşim . Bebeğin kısmeti neyse bebek onu alıyor bence en azından ben ona inanıyorum 🙄💜 sende sağlıkla bebeklerini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻💜