Gamzelibebek Canım anneler merhabalar yarın 10 gün önce zar zor randevu bulduğum Adana Seyhan devlet hastanesi kadın Doğum askeri hastane yazıyor Tuba Yar a randevu aldımm. Tatil sebebiyle geldiğim için rastgele aldım. doktor hakkında bilgisi olan var Mıdır
fatmanurkantar Gamzelibebek arkadaşım kontrol olmuştu bende gitmiştim çok genç ve güler yüzlü bir bayandı umarım memnun kalırsınız