ZeyHus33 Kızlar hamilelikte tansiyonu düşen yükselen varmı ben dün sağlık ocağına gittim baktılar tansiyonun düşmüş dedi 8 hafta 6 günlük gebeyim ve grip öksürük var normalmi normal dylse napmam grkyor bilgi verir misiniz
tugbadurmaz34 ZeyHus33 çok ileriki haftalarda sıkıntı dedi doktorum ilk zamanlar düşerse sade maden suyu iç dedi benim de düşük
Ucarbabyy ZeyHus33 ya benim normalde 10 nun üstüne çıkmaz hamilelikte 8 leri görüyorum çok kötü oluyorum tuzlu ayran falan içiyorum düzeliyor ama sonra baş ağrısı halsizlik devam ediyor sanırım ilk haftaların etkisi 3 aydan sonra geçer
ZeyHus33 tugbadurmaz34 sade maden suyu iyi gelirmi ki bana hiç bişi demedi daha doktoruma 3 hafta sonra gel dedi
ZeyHus33 Ucarbabyy aslında hastayım diede supeleniyorm hastayken halsizlik olur oksuruk grip fln öyle dusundum