Kızlar 32 haftalığım bütün kontrollerimi oldum geldim, erken doğum riskimin olmadığını söyledi doktorum uçakla istanbula geldim . Bir hafta kadar daha burdayım. Ama bugün bebeğim çok tepikliyor sağıma sağıma bastırıyor doğurmam demi hiç böyle olmamıştım.