Busearslnn Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim 3 gün önce kanamam olmuştu 1 gün sürdü sonra kahve rengi lekeleye dönüp bitmişti şuan pembe kan tekrardan geldi bunun sebebi ne olabilir ?
mervemurat16 Busearslnn doktora görünmeniz lazım kanama alanı veya yerleşme kanaması olabilir doktor görmeli
Gizemert Busearslnn doktora gitmeniz de fayda var. Benim ilk çocuğumda ufak bir lekelenme ile gitmişti kalbi durmuş demişlerdi
Busearslnn mervemurat16 ilk kanama geldiğinde doktora gittim keseyi gördük hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi
Esyy01 10 haftaya kadar bendede olmustu sonra cok sukur olmadi. Doktor hic bir sorun olmadigini soylemisti. Progestan fitil kullanmistim.
Busearslnn Esyy01 bende sabah öğle akşam kullanıyorum aslında, gerçekten kan görmek insanın çok fazla psikolojisini bozuyo
Esyy01 Busearslnn evet oyle ama stres yapma allahin izniyle bu gunlerde gececek. Ben 28 haftalik oldum bile. Zamanin nasil gectigini anlamadim.