semakayaa Hanımlar kaçınci ayınızda besiginizi aldınız ben anne yanı park besik istiyorum siz hangi markadan aldınız kullandığınız varmı memnun kaldığınız onerilerinizi bekliyorum 🤭😍💖
Cicek1 semakayaa 26 haftalık olduk canım ben yorumlardan bakarak ellele madre park yatak aldım kurduk çok güzeldi kaliteliydi şuan sitesinde indirim var oradan aldık
1sadeturkahvesii semakayaa biz kanz sleepy Side plus aldık Kasım indirimlerinde almıştık daha kullanmadık ama gayet kullanışlı ve kaliteli gözüküyor anne yanı da olabiliyor tavsiye ederim 🌸
Muhhanim34 semakayaa merhabalar bende bu konuyu zamanında çok araştıran birisi olarak yazmak istedim ben bebiş 3 aylık olduğunda dolabını park yatağını bebek arabasını bir mağazadan toplu olarak aldım fikir olması için park yatak modelini size atıyorum 🙂 avantajları: 1)kademeli bir ürün yani en dipte olmuyor bebek ilk aylarda yukarı kademesi kullanırken rahat olur diye bunu tercih ettim. 2)alt değiştirme aparatı var ise yarar bence ilk aylarda 3) beşik sallanma aparatı var yani tekerlek kısmına bu aparatı takarsan tıkır tıkır sallanan beşik oluyor 4) dönencesi sese duyarlı dediler yani ağlama vs olduğunda otomatik devreye giriyor tabiki bebek sever mi bilemiyorum ama göreceğiz 😉 Kesinlikle park yatak besikler rahatlık hem hafif tekerlekleri var rahat taşınabilir oluyor [https://www.hepsiburada.com/sunny-baby-wonderland-dnenceli-oyun-parki-70x120-cm-9160-p-HBCV00003L5D73?magaza=bebemin+d%c3%bcnyas%c4%b1&url_src=and-product-detail](https://)
semakayaa Cicek1 bizde 26 haftaligiz bende almayı düşünüyorum artik elele madree yatagi bende düşünüyodum iyi oldu 😍
Ucarbabyy 1sadeturkahvesii 16 aydır aktif şekilde iyiki almışım diyorum sizde çok memnun kalırsınız hem kaliteli hemde çok kullanışlı
1sadeturkahvesii Ucarbabyy zaten beğenerek almıştım kullanan birinden de duymak güzel oldu teşekkür ederim 🫶🏻
Snem33 sedseda daha bugun geldi ama hediye gelen yatagı hiç beğenmedim maalesef sanırım yeni Bi yatak alırım