annevebebek17 5+5im şuan ama hersey mi kokar ya kusmalar, ağrılar, yemek yiyemiyorum tiksiniyorum birsey yesem midemde durmuyor hersey çok zorluyor sizinde öyle mi?😢 Sizde durumlar nasıl
Sehri-erhan-123 annevebebek17 bende 5+5 bende şuanlık bişey yok sadece konu hassasıyetı var bulamtı kusma yok bide idrar yollarımda aşırı yanma var geçmek bilmıyo
Minigiim-vebenn52 Evet benimde öyleydi 12 ye falan gelince insan bi rahatlıyo Prilam kullanıyorum ben hala