Merhabalar ben trisequens kullanıyorum dün çok baş ağrısı yaşadım bir tane arveles içtim kanamam oldu. Bu ilacı kullanırken ne zaman arveles içsem kanamam oluyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba? 1 başarısız tüp bebek denememiz var. Amh ve sperm problemimiz var. Yeniden tedaviye başlamayı düşünüyorum ama bu ara kanamalar moralimi bozuyor. Benim durumumu yaşayan var mı acaba 🌸