hyena marbled1 adet sancısı gibi ve giderek artıyor düzeli şekilde giriyor ise misal 10 dk 1 yada 5dk 1 gibi doğum sancısıdır
marbled1 @hyena karın ağrım var bikaç gündür arada oluyor sonra geçiyor doğum sancısı mı diye korku sardı
Meringo 39+4 oldum bu sabah çatı muayenem vardı doktor bebeği biraz uyarmak adına sert ve derin bir muayene yaptı öğleden sonra nişanım geldi sonrasında sancılar başladı ufak ufak kasılmalar adet ağrısı gibi yoğun acılar ve karnımda bebeğin bir yere toplanıp sonra rahatlaması şeklinde. Ara ara da girmeye devam ediyor yeterince artıp sıklaşmadığı için hastaneye gitmedim ama bebeğe de zarar verir miyim diye korku sardı 🥺
1s1e1d1a_ Meringo 39+2 oldum iki gündür benimde karnım sertleşiyor kasıklarıma agrı vuruyor dayanamayacak gibi oluyorum geçiyor geri aynı şekilde oluyor perşembe günü kontrolüm var diye gitmiyorum acile felanda insAllah bişey olmaz
Meringo 1s1e1d1a_ sancı sırasında bebeklerin Nst de kalp atışları düşüp yükseliyorya endişem ondan. Farkına varmadan yormuyoruzdur umarım hareketli de Şuan baya mesaneye ve makata baskı yapıyor benim hareketleriyle. Sabahı evde görecek miyiz bakalım. siz de yine kasılma sürelerini takip edin hangi sıklıkla kaçar saniye ödemliymiş.
1s1e1d1a_ Meringo hareketleri gayet güzel bebeğin ama aşırı derecede kasılıyor karnım sanki patlayacak gibi 5 dk bir kasılıyor geri düzeliyor kasıklarıma vuruyor agirisi ama doğum sancısı belden kadınlara doğru olur dayanılmayacak şekilde adet sancısı gibi olur diyor bazı kişilerde ne yapacağımı neye inanacagimi şaşırdım bende bakalım hayırlısı olsun dogurursan haber ver 🤗♥️
Sibel_gedik Meringo hiç evham yapma cnm dayanabildiğin kadar evde dur . Sıcak duş al , egzersizler yap mutlaka, açılman olsun ki hastaneye gittiğinde doğum daha kolay oluck 🙂 suyun gelmesi veya aksi durum olmadığı sürece evde sancı karşılamak daha kolay 👍
Meringo 1s1e1d1a_ olabildiği kadar evde kalmakta fayda var gibi nişanda henüz gelmemiş senin daha rahat bekleyebilirsin enazından vakti vardır belki. Ben de beklemedeyim Allah bilir kaç cm açıklıkla yatıyorum doğurursam yazarım 😄
Meringo Sibel_gedik doğru söylüyorsunuz eminim Nst ye bağlı yatakta sancı karşılamak çok daha zordur. Olabildiği kadar evde kalmaya çalışcam sağlıkla gelsinler ☺️🤲🏻
Meringo Melikenur55 bu haftalarda yavaş yavaş ağrılar olması çok normal benim de uzun zamandır vardı zaten bu gün arttı nişandan sonra baya. Nişan şu vs gelmedikçe panik olmadan normal rutine devam etmek en güzeli. Ne zaman dayanılmaz olur o zaman çantalarımız hazır nasılsa alır hastane yoluna koyuluruz :)
1s1e1d1a_ Meringo sağlıkla gelsinler insAallah en son 2 cm açılman var demişti doktor bu gittiğimde ne diyecek bakalım hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun🤗🤲
marbled1 @Meringo Allah bir avazda kurtarsın amin .Benim de uugulamaya göre 37 +6 ama ultrasonda 1 hafta geriden geliyor haftaya salıya gün verdi doktorum