Selam kızlar
Bundan önce iki bebeğimin kalbi durdu karnımda 26/28 haftalar arasında. Çok şükür sağlıklı bir kızım var ilk gebeliğimden.Ondan sonra bacağımda dvt oluştu kan sulandırı kullandım ama yine de kaybettim bebeklerimi maalesef. Şu an 20 haftalık gebeyim ama bütün testler yapıldı genetik kromozom vs hiç bir sorun çıkmadı ama ben hep bi telaş halindeyim haftalar ilerledikçe paniğim artıyor kendimi ve eşimi heveslendirmemek için kıyafet bile almıyorum hiç. Kan sulandırıcının mg ını arttırdı doktorlar birde coraspine başladım şu an normal seyrediyoruz çok şükür. Benim gibi olup sonra bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı acaba yazıp bana umut olur musunuz ?