Merhaba arkadaşlar pembe kanamam oldu çok az 2 gün sonra test yaptım 3 dakika beklemem gerekiyordu ama ben 1 dakika bile beklemeden hemen tek çizgiyi görünce testi bıraktım 1 saat geçti tekrar baktığımda silik gözle görülür bi çiZgi daha belirmişti bunu yaşayan oldu mu ?