Ervaelizinannesi evet cnmm doktor soruyor hangi Doğumu tercih edeceksin diye, normal Doğum olursan muane edip bakıyorlar hani normal Doğum yapılabilir mi diye 😉, ben 38+3 günlüğüm daha dün yaptı o kadar da korkulacak bişey değildi, çok korktum kastım kendimi ama çok ta kötü değildi 🙃