oyku1908 Merhaba arkadaşlar bende 32.haftada çalışabilir raporu aldım 36+4 te ayrılırsam oradaki 4 günüde doğum sonrasına ekliyorlar değil mi ? Ayrıca 36 .hafta tekrar çalışamaz raporu vermem gerekiyor mı işyerine ?