ZeyHus33 Kızlar benim öksurugum fazlalaştı gribimde 8 hafta 6 günlük hamileyim karnımın etrafı acıyor öksürünce bişey olurmu
Sareeee ZeyHus33 33 haftalik gebeyim ayni şikayetler bndede var bazen öksurmekten nefrs alamiyorum dogurucam diye korkuyorum resmen dr sordugumda eczanede pastil satiliyor onlardan onerdi biraz rahatladim sen dr danis istersen
Gonca29 ZeyHus33 aynı sorunları yaşadım o haftalarda bi zararı olmaz bebeğe merak etmeyin ıhlamur bi de ılık suya limon bal karıştırarak içtim ben hep boğazıma iyi gelmesi için
AleynaK1 Ben 36 haftalık hamileyim geçen hafta ağır grip geçirdim ve bu öksürük asla geçmiyor pekmez yiyorum beni biraz rahatlattı isterseniz deneyin