Kızlar 12+5 teyim henüz şeker yüklemesi yapılmadı yani ama dün genel tarama için verdiğim kanda glukoz üst değer 1 olması gerekirken 4 çıkmış. ( yurt dışında yaşıyorum değerler o nedenle Türkiye gibi değil galiba ama sonuçta 4 katı yüksek ) Bu benim gebelik şekerim olduğunu mu gösterir. Birde laboratuvar a gitmeden hemen önce içine limon suyu sıktığım suyumdan içmiştim bundan yaklaşık bir yarım saat sonra alındı kanım, bayan aç mısınız diye sorunca evet dedim 🙈 limonlu su değeri değiştirir mi?