Anonimmmm Kızlar 34 haftalığım ilk defa nst ye girdim kasilmalar gözüktü doktorum yalancı kasılmalar dedi ben hissetmiyorum zaten sizde de olduemu böyle
-28- Bende 34 haftalığım cuma günü girdim ilk bebeğim çok hareketliydi nstde kalp atışı inip çıktı sancı 40a kadar çıktı ama doktorum bişey yok iyi nst dedi
-28- Bende 34 haftalığım cuma günü girdim ilk bebeğim çok hareketliydi nstde kalp atışı inip çıktı sancı 40a kadar çıktı ama doktorum bişey yok iyi nst dedi