Gaye1402_ kesinlikle doktoruna git, bende belim agriyor diye gittim. Kesenin etrafinda kanama var, sabah aksam zzten progestan kullaniyordm ama igne ekledi, ve devamli yat araba kullanma. Yoksa hastaneye yatirmak zorunda kalcam dedi. Rahimde kasilmalar oluyormus o yuzden kanama alanlari görüldü