QBuse1123 Merhaba arkadaşlar normal yolla hamile kalmadım eşim ilaç kullandım hamile kaldım o ay ama ileride olursa ikiz bebek istiyorum tüp bebekle ikiz olmaz şansı var mj acaba
YncaY QBuse1123 Evet var anne karnındayken birinden birine bişe olmazsa gebelik devam edip olmuyo gönlüne göre olsun canım
Eyvz QBuse1123 bende çok istedim ikiz ama Allahin takdiri . Catlatma iğnesi ile hamile kaldım. Allahın gücüne gitmedin şimdi 34 . Haftadayim kızımı bekliyorum
Kediannesi1 QBuse1123 1 ay 5 günlük ikiz bebek annesiyim hamileliği, doğumu, yoğun bakımları her şeyiyle çok zordu birini daha dün eve getirebildim Allah hayırlısını nasip etsin gönlünüze göre versin ama inanın çok zor 😀😀
Alyamomm Eyvz ilk ignede mi hamile kaldınız bide nasıl oluyo acaba ben yarın yaptiricam hastanede mi yaptiriyosunuz yoksa evde kendiniz mi gidicegim hastanenin yakınında eczane yok doktor git al gel yapalım derse ne yapicam bilmiyorum
Eyvz Alyamomm evet ilk iğnede kaldım. Bana saat verdi o saatte karnından vuracaksın ertesi 2 gün usr üste ilişki zorunlu dedi . Çok şükür
Alyamomm Eyvz sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah 🤲 özel degilse herhangi bi sorun var mıydı sizde olmaması için bizde sorun yok iki buçuk yılda iki kimyasal geçirdim yumurtlama ve çatlama gördüğüm halde sağlıklı bı gebeliğim olmadi iğneyle tutma olasılığı yuksek mi oluyo
QBuse1123 Kediannesi1 sezeryan olduğu için 3 ten fazla düşünmüyorum ikiz olursa tekrar hamile kalabilirim.diye ikiz istiyorum
Eyvz Alyamomm herhangi bir sorun yoktu eşimde de bende de . 2 kutu yumurta büyütme ilacı kullandım olmadı sonra da yumurta büyütme iğnesi ve catlatma iğnesi oldum . Hiç gebelik geçirmedim. 3 yılın sonunda mucize oldu . Kişiden kişiye değişiyor. Bir de hsg çekildi bu arada . Ignelerden önce.
Alyamomm Eyvz anladım cok tesekkur ederim hsgnin etkisi de olmuştur mutlaka bende maalesef etki etmedi inşallah bana da nasip olur 🤲
edasontr QBuse1123 evet onun icinde kullanılıyor ama o hastalık olmadıgı xaman yumurta gelistiriyor aynı zamanda