diyetisyenMOm Haftadayız Neredeyse her gün rüyamda bebekle ilgili birşeyler görüyorum . Aynı durumu yaşayan var mı var
Edaa01 diyetisyenMOm bende sürekli oğlan görüyorum cok seyrek 2 3 defa kız gördüm cinsiyeti bilmiyorum rüyama gelip gelip gidiyor😄
Nesfur41 diyetisyenMOm 😂😂 36 2 oldum başından beri aynı rüyayı görüyom deliricem 😂😂 güya gece uyuya kalmışım bebeği duymamışım tüm gece emzirmemişim bebek bütün gece aç kalmış 😂😂