Söyle soylim zaten her zaman aynı Dr yi bulmak devlette mümkün olmuyo ama alime hanıma gidiyordum ben diğerlerine göre daha bilgiliydi kan pıhtılaşmasi var dedi karın geriliği var dedi ona rağmen sezeyan yapılmadi benimde ilk hamileliğim kim ne derse onu yaptın açıkçası bekle dediler bekledim doğuma desen giren çıkan belli değil on kişi vardı içerde temizlikçisine kadar valla herkes aynı olucak değil tabi kader bazı yerlerde devreye giriyor ama ben o hastaneden nefret ettim hadi çocuk doğdu entübe ettin niye beş saat bekletip cihaza bağlamadan yer yok diyip yolluyosun valla üç yıl oldu daha yeni atlatabildim yeniden hamileyim ve tek Dr ye gidiyorum