Bussraablg Merhaba kızlar ilk gebeliğim tecrübesizim bu konuda 33 haftalığız yavaştan hazırlıklara başladım hastane çıkışı almıştım e bebekten 50 cm yazıyordu doktor bebiş 52-53 cm doğar dedi sizce olmaz mı bu takım başka bir takım alıp koyayım mı ?
Mujdeuren Bussraablg bence hazırlık için geç kalınmış ve hastane çıkışı en az 2tane olması gerekir bir tane daha alın gözünüze kestirin büyük alın kısa gelebilir
Duru24 Bussraablg illa ki 3 aylık takımda vardır çok sıkıntı yaşarsan onu giydirirsin. Bende yenidoğan takımı az ilk bebeğim ama etrafta hep hızlı büyür ve hediyede gelir çok alma dediler
Bussraablg Mujdeuren sadece valize koymam kaldı aslında ama 0-3 aylık 2 takımı var ben 50 cm olanı çok beğendim küçük gelir mi diye kafam karıştı 🤭
Zeyno223344 56 beden alabilirsiniz ben hep bu beden aldım benim ebe 56 bile küçük gelebilir dedi hayret ettim 😅