gokyuzununogrencisii Meralkb Eylül Ada olucak inşallah kızımın adı 🥦💚 size de fikir olmuş olur 😊 bu arada ablasının adı ise Defne Ebrar 💚💚
Aybenar @Meralkb Roza Eva Aden Mercan Bu isimlerden birine karar vericez inşallah Sizede fikir olsun Melisa Lavin Dora Işıl Simya Duru Bu isimlerde listemde vardı elendi ama
Emo333333 LİVA İKRA da cok hoş isim KUMSALda guzel Arkadaşım ZÜMRA ASEL koydu mesela fikir olsun🌸 Bir diğer arkadasim ADEN MİRA koydu🌸
Aybenar @Adensmom8 aden eva ya da Roza eva diyoruz bizde bakalım ☺️ eva isminide 3 yaşında ki oğlum taktı vazgeçmiyor yoksa tek isimden yanayız 2. İsim eva olsun dedik