Kızlar iyi akşamlar bişe sormak istiyorum ben 37 haftalık hamileyim hep özel e gidiyordum kontrollere geçen hafta devlet e gittim orada doğum yapmak istediğim için ama gittiğim doktor yıllık izine ayrılacakmış 2 tane daha doktor var ikisinden birini istiyorum ama daha önceden takipli hastası değildim diye kabul etmez diyorlar öyle birşey varmı varsa beni kim ameliyat edecek ?