Merhaba hanimlar,
30.haftadayim. Spinal sezaryen olmayi dusunuyorum cunku 5 cm den daha buyuk bir miyomum var. Doktorum alabilirse onu da alacak ameliyat esnasinda.
Bazi dogum hikayelerinde okuyorum spinal/epidural tutmadi genel anesteziye dönduler diye. Spinalin tutmama sebebi neler peki? Bilgisi olan var mi? Genel anestezi istemiyorum kesinlikle bilincim acik olsun istiyorum 😰