Mrv38 Hanımlar gebelikte mide yanması problemi yaşıyor musunuz? Yaşayan varsa neler yapıyorsunuz ? Kaçıncı ay da şikayetleriniz başladı ?
MelteM2cck Mrv38 6 ayda başladı şu an 7.aydayım. iyice kızıştı artık midem. Yemek borumu kesip atasım geliyor. Gaviscon kullanıyorum rahatsız oldukça. Sakız çiğniyorum. Soğuk Süt içiyorum. Bir nebze rahatlatıyor
Mrv38 MelteM2cck bende 7. Aydayım . Az önce bir kaşık tahin denedim o birazcık rahatlattı sanki . Özellikle akşamları uzanınca , yatınca daha çok oluyor
MelteM2cck Mrv38 Tahin de benim aklımda bulunsun. Ama geceleri özellikle soğuk Süt çok işe yaradı bende. En azından uyuyabiliyorum