gncglozclk Ankara-58 35+4 benimde aynı persembe gidicem bakalım bıde sanki karnımın ortasında kenarlar boş gibi oldu bugun bende anlamadım hareketleri de azaldı sanki
gncglozclk Ankara-58 baskı hissediyorum asagda sanki bası rahmimün üzerinde sürekli bi tarafını dayıyor ıns normaldır 🤲