Serifekrtkn Kızlar şu an 23+1 olduk ben ayakda çok kalınca falan belim ağrıyor ve kasiklarim 4 yaşında kızım var oda beni yoruyor bazen sinirli bi couck bide o bsy deil sizdede oluyor mu böyle bel ağrısı haftaya kontrolüm var doktoruma da sorcam