Merhabalar hanımlar yeni hamile olduğumu öğrendim .İlk hamileliğim aşılama ileydi.Kan sulandırıcı vuruluyordum bu yüzden .Fakat bebeğimin 9.haftada kalbi durdu gelişmedi. Biz kaybettikten sonra bu testleri yaptırdık .Şuan doktorum sadece ecoprin kullan iğneye gerek yok dedi ama korkuyorum varmı bi bilgisi olan ?
