Evin3363 tugbadurmaz34 şimdiden başlıyor annelik duygusu acaba eskiden annelerimiz napiyodu çok merak ediyorum
busra3316 Evin3363 bende mersindeydim Bursa’ya gelin geldim ve çok da zorlanıyorum 34+6 haftalık hamileyim ve fiyatlardan dolayı sanırım şehir hastanesinde doğum yapacağım siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
Evin3363 busra3316 Gerçekten insanları yaşam kalitesi herşeyi mi farklı olur şevket Yılmaz’a gidiyorum malesef mersinimi çok özledim panayirdayiz bide şuan siz Bursa’nın neresi
busra3316 Evin3363 bende çok özlüyorum.. Yıldırım’da oturuyorum ben. Şevket Yılmaz’a bir kere gittim ama muayene olmadan geri döndüm o kadar berbattı ki
tugbadurmaz34 Evin3363 🥰🥰 eskilerin kafası çok rahattı hastalık derdi yok olsa da bilmezlermiş bebek kız mı erkek mi kaygısı yok kilo yok boy yok hamilemisin tamam doğumu bekle 😂
Evin3363 tugbadurmaz34 bişey bilmemek çok şey bilmekten iyidir keşke bende o zaman alla denk gelseydim
tugbadurmaz34 Evin3363 😊 keşke şimdi teknoloji çok ilerledi ama bu sefer de içimiz rahat etmiyor sürekli gitmek görmek istiyoruz bebeği
Klomn ezgi-esk evet duydum o doktoru hastanesi pek temiz değil gibime geliyor kendiside fazla ilgili alakalı değilmiş
Evin3363 tugbadurmaz34 valla öyle canım az önce evi sildim halı yikadim kanamam olmaya başladı çok korkuyorum dua et lütfen hastaneye gidicem
tugbadurmaz34 Evin3363 yaaa çok geçmiş olsun canım benim niye böyle yoruyorsun kendini parça parça yapsaydın keşke inşallah bir sıkıntı yoktur 🥺
Evin3363 tugbadurmaz34 inşallah yoktur bacım kaynanam huzur vermiyo bana çok eziyor beni iki gündür kızının evinde iki kızı kocası çalışıyor akşam benden iş yemek bekliyorlar hastaydım bu akşam yapamadim diye kocamla kavga ediyor babası
tugbadurmaz34 Evin3363 Allah sabır versin canım benim 😢 birde hamilesin yani sabret inşallah bir gün feraha çıkarsın
Evin3363 tugbadurmaz34 inşallah bacım rabbim nasip ederse Mersin’e gelecez evler çok pahalı şaşırdık kaldık Allah onların yanına bırakmasın ben ne diyim
tugbadurmaz34 Evin3363 valla bizde o niyetle buraya geldik çok şükür tek maaşla geçinebiliyoruz inşallah sizde biran önce adım atıp gelirsiniz hayat çok pahalı
Evin3363 tugbadurmaz34 inşallah Allah gönlünüze göre versin inşallah darısı bizim başımıza bir kendimizi toparliyabilsek burda
tugbadurmaz34 Evin3363 cümlemize canım benim Allah razı olsun inşallah bir adım atıp kurtulursunuz ben bile yaşadığım doğduğum yeri hayat şartları yüzünden bırakmak zorunda kaldım artık bütçeye bakıyor her şey geçim vs
Aayyss Klomn ben sezin hocaya gidiyorum doğum eli çok iyi muanelerdede hep detaylı anlattı şu an 35 deyim hala detaylı anlatıyor memnunum
Evin3363 busra3316 şuan ordayim kan aldılar birazdan kürtaj olcam bu ikinci kaynım canım çok acıyor 😭😭
_gulfer Evin3363 yani bu kaynana zulmlerini anlamıyorum gerçekten bigun gebericeksniz nie eziyet edersinki gelinine kötü davranmak nekdrda basitleşti iyi olmak.varken
Evin3363 _gulfer ona mı yanacam bebeğime mi yoksa kendime mi kadının benden haberi yok yaptıklarının haddi hesabı yok Allah’a havale ediyorum onu bu acı günümde eşim ve sadece arkadaşım yanımda ölümü düşünmüyor kadın