Merhaba kızlar 13+1 den selamlar.Gebeliğimin başından beri bebeğimi yoğun bi şekilde kız hissediyordum,hamilelik haberimi alan herkes senin kızın olacak diye tepkiler veriyordu,gayri ihtiyari bahsi geçerken kızın diye tepki veren de oldu.Eltim ve kayınvalidem dışında erkek diyen olmadı.eltim en başından beri çok emin şekilde senin oğlun olacak dedi,kayınvalidem kızım olmasını çok istiyor ama bana erkek torunum olacağı haberi geldi dedi rüyasında görmüş.Bi de sol baldırı seğiriyormuş bu erkek çocuğa işaretmiş vs. Bu arada kızım olmasını istediğimi ve kız hissettiğimi kimseyle paylaşmadım.Kayınvalidem kız diye heveslenenler boşa heveslenmesin senin oğlun olacak diyip duruyor.O bunu söyledikçe cinsiyet hissim de kayboldu. Ve itiraf etmeliyim ki biraz bozuluyorum.Evlatta asla cinsiyet ayrımım yok Rabbim nasip etmiş vermiş hepsi başım gözüm üstüne tabi ki ama çocukluğumdan beri hep ilk kız annesi olacağımı düşünürdüm.Sizde veya çevrenizde seyirmeye göre cinsiyet tahmini yapan oldu mu? Doğru çıktı mı?