Kadertemiz ben İstanbul Üsküdar Zeynep kamilde sezeryan oldum suyum geldi erkenden 1 ay öncesi cumartesi günü doğum yaptım doğumhanede tek odaya aldılar beni kimsecikler yoktu valla abartısız söylüyorum 15 kişi filan ilgilendi biri damar yolu açtı biri üzerimi giydirdi biri nst ile ilgilendi biri sorular soruyordu yani o şekilde ameliyathaneye girdim doktorum çok komik bi adamdı kadın olmasını çok istedim ama maalesef 2 tane de erkek vardı ameliyathanede doğumdan sonra odaya aldılar ordada çok ilgilendiler saolsunlar