Beray Kızlar temizliğinizi ne zaman yaptınız cevaplar mısınız malum doğumdan sonra misafiriydi geleni gideniydi cam perde temizliği gerekiyor
EceAydn Beray ben 32 de yapmıştım eşimle birlikte o zor olan şeyleri halletmişti. Büyük temizlikten sonrada sürekli evi sildim süpürdüm bi daha derin temizliğe gerek kalmamıştı
Atlarlayasayan Beray anneciğim gelmişti son hafta temizledi her yeri planlı sezeryandı benimki o yüzden planlı temizlik yapıldı:)
Nurciiii Beray 37.haftadayım yarın başlıcam temizliğe riskli gebelik grubundayım planlı bir doğumum olmicak heran olabilir oyüzden başlamaya karar verdim ☺️
havuclukek Nurciiii Beray lütfen kapı pencere halı sileceğim diye kendinizi hırpalamayın hanımlar. Süpürge, paspas, perdeleri makine yıkasın kocalar assın, bitti gitti :) (zaten havalar yağmurlu falan cam silinmez:))
EceAydn Beray evet yaptım bir ay önce, nasıl ağrılar yani bende bel-sırt-baş hatta sonlara doğru diz ağrıları oluyordu. Ağırlaştıkça şikayetler arttı zaten
Atlarlayasayan Beray 39. Haftanın başında oldum evet kendim istedim baştan beri aklımdaki doğum şekli oydu😨
Atlarlayasayan Beray yok ilk gün yoğun bir acın oluyor ama dayanılmıcak kadar değildi bana göre. 2. Ye hamileyim onu da inşallah sezeryan yapçam😂normal doğum bana daha korkunç geliyor nedense.
Beray Nurciiii çok beklemişsin cnm yaa ben bile zorlaniyorum 30. Haftada olmama rağmen çocuk çok kasiliyo yanına birini çağır cnm
Nurciiii Beray ağır işler için teyzem gelicek canım birde benim karnım çok büyük değil anlamadım iç karnım mı büyük yoksa suyum az plesenta aşağıda onunla ilgili mi bilmiyorum 🤷♀️ Çok ağrım kasılmam da Yok çok şükür ama tek yapmicam ☺️
Nurciiii havuclukek pencereler kayımvalidenden koltuk kılıfları çıkartmak eşimden geri kalan ağır işler teyzeden evladımı pek yormadan bende yardım ederim yavaş yavaş ☺️
Tugbamete Beray bugün akşam teyzem geldi yeni başladık bizde şuan perdeler makinada mutfak dolaplarım yerde nasıl kalkcaz altından bilmiyorum 37. haftamdayım ve kasıklarım belim ağrıyor önceden yap büyük temizliğini sonraya vileda toz işini bırak derim şuan resmen doğuracaaam 🙈🙈
Karakiz Allah yardimcimiz olsn kizlar ben temizligimi tam bitirmedim 2 ay onceden baslamistim temizligime esimde yardimci oldu saolsn gunduz ewde yokken cam silmeye kalktim ve kanepe nasil acilirsa yerle bir oldm herseyi biraktim uzandm bebegimin hareketlerini hissettim cok sukur icim rahatti biraz ertesi gun dr gitttim direk yatis yaptilar kordon dolanmis dedi kalp atislari yavas dedi hareketi yavas dedi drm bu olay oldugunda 31 haftaliktim 2 hafta hastanede yattim cok sükur allahima bebegim tutundu 1 ay hic kalkmadim uzanuyorm erkn dogum riski vsr dedi doktorum suan 38 haftaligim ve son 3 gun hayirlisiyla cuma gunu dogum diyecegim kizlar kendinizi yormadan yawas yawas yada ustten yapin bebegmiz temizlikten onemli deil