Teraziii Kızlar temmuz haziran gibi aylarda doğum yapanlar var mı? Sıcaklarda hastane çantasına ne koyucaz ılk gebeliğim kışın doğdu Sımdı ki inşallah yazın olacak🙈 yaz sıcakların da zor olur mu? İnsan ne giydireceğini şaşırır. tecrübeli anneleri yoruma bekliyorum❤️
Yazmelegi_ Teraziii temmuzda yaptm Evin içinde yaniyodm ama ona rağmen uzun kollu ince giydim sezeryan oldum hastanede sırtımda hep yelek vardı bebek içinde ince uzun kollu zibin giydirdim bazen kısa kollu giydirdim altına normal ucu açık pijama gibi şeyler giydirdim
YoncaD Teraziii aynen benimde ilk doğum kış oldu bi hazirana denk geliyor nasil bir hastane çıkışı alacağımı bende bilemiyorum
Hulo2105 Teraziii benim minik bezelyem de ağustosun ilk haftası gelicek inşallah. Henüz bişey almadım cinsiyeti öğrenince almayı düşünüyorum❤️
Mer3459 Teraziii benimde haziran sonu temmuz başı inanın bende bunu düşünüyorum iki çocuğumda kışındı taşındık daha xor olacağını düşünüyorum pişik olur diye çok korkuyorum bende kararsızım bilemiyorum buralarda beklemede kalayım. Banada fikir olsun 🫠🫠
_Rojbin_ Haziran 3 benim doğum ben burda bekliyim ama genellikle yumuşak ince uzun kollu aldım bı kaç tane yaza doğru zaten kışlık alma gereğinde bulunmadım halen
dhbetul Benim miniğim de temmuz sonu doğacak gibi görünüyor ben de ne alacağımı şaşırdım. Şimdilik ince kısa kollu zıbın aldım. Hastane çıkışında full takım olanlardan alacağım uzun kollusu da var nasıl olsa.
dhbetul İnce penye battaniye ve müslin bez battaniyeler örtüler işimizi görür gibi ama zaten bebek her halükarda kışın da küçük olacak daha bir tane nohut battaniye 😂
Teraziii dhbetul ya çocuğu da çok sıcağa alıştırmayın diyorlar ya sanırım bahtanıye kalın koymıcam terlemesi daha kötü🤤 yaz bebeklerı daha zormuş hep öyle duydum insan çünkü ne gıydırecegını şaşırıyormuş 🤤
mucizebebegimiz Benim doğumum temmuzun ikinci haftası gözüküyor bende burda gelecek yorumları bekliyorum 🙃
mor_menekse Teraziii bende temmuz gibi doğum yapicam inşallah ilk bebeğim Kasım doğumlu.ayni şeyleri bende düşündüm 😄
mor_menekse Teraziii yaz bebeği olacaklar Allahin izniyle 😍 ben sadece lohusalık dönemi düşünüyorum sezeryan olmuştum narkoz etkisiyle aşırı terliyordum. Yazın zor olmaz inşallah
AdaEcem Teraziii yaz bebekleri huy olarak nasıl oluyorlae sakin olurlar mı , ben seneye üçüncü bebek için plan yapacağım, kış ve bahar doğumlu iki çocuğum, bu defa yaz çocuğu olsun diye düşünüyorum 🫣 tercübeli annele yazarsa mutlu olurum