ftmaclk Gediz Ege Giray Ege Deniz Alp Demir 36 haftalık hamileyim ama hala karar veremedik😔 sizce hangisi daha iyiii ya da başka önerebileceğiniz isim var mı??
ftmaclk Seselif Evet tek egeyede çok kısa diyor çevremdekiler 😅 herkes bir şey diyince iyice kafam karıştı
ftmaclk Cocuksevgisi2023 Güzel aslında ama çok fazla koyuldu son bir iki senedir ilerde okul zamanı çok olur diye düşündük o nedenle düşünmüyoruz
MelikeD 2.5 yaşında oğlum sadece ege koyduk herkes kısa başka isim de ekleyin diyordu kimseyi dinlemedik anlaşılır net kısa isim olsun dedik şimdi herkes iyiki tek koymussunuz diyor 🤭 tek başına tavsiye ederim çok pozitif bir kisiligi de var : )
GizeemArslaann ftmaclk yok ya zannetmem. Genellikle Egeyi iki isimli kullanıyorlar tek isimle kullanan az var 😂
Htcanne ftmaclk bu 4 ü arasından deniz alp ya da demir derim. İlk ikisi kulağa hoş gelmiyor sanki fonetik olarak da