Paronayanne Kızlar çok aşeriyorum hatta yedim biraz ama sanırım düşük yapıyormuş bilgisi olan var mı lütfen aydınlatın
Bus123_ Paronayanne ayy ağzım sulandı valla alıyordum tuzu atıp üstüne çerez yer gibi yiyordum doktorum da bir problem olmayacağını söyledi 36. Haftadayim bir problem olmadı
Yazmelegi_ Paronayanne ben sizden duydum ama bilen varsa yazar inşallah ben sadece Maydanoz biliyorum
Elff0 Elff0 yok canım deste deste yemediysen bişi olmaz azar azar ye ben maydanoz yiyordum ilk aylarda azar azar