Merhaba canım,
sakın ümüğünü kaybetme, bende kendimi böyle hissediyordum. Birsure sonra tüp bebek tedavisine giitik ve dah da bir süre sonra oldu. Hatta arkadaşlar değil, dizilerde bile gördüğümde içim bir garip oluyordu.
Dua et ve elinden geleni yap, inshallah en yakın vakitte senin de olur.