Kızlar selam 30+0 olduk cumartesi gün verdi doktorum doğum için. Bebeğim 3 hafta geriden geliyor kgsu 1067 gr. Preeklampsi oldum kan akımları dirençli bebek beslenemiyor. Artık suyumda azalmış almamız lazım dedi doktorum, bebek küvezde kalcak. Böyle deneyimleriniz oldu mu? Dua edin ne olur 😓