deva_k merhaba ben 31+0 dayım.. hiç olmadım tetenoz olmalımıyım olsam ikinci doz gec olacak.. çünkü ilk dozla aralarında 5 hafta olmalıymıs ne yapıcam o kadar kararsızım ki😔
Bsradyg deva_k bence olmalısın ben ikiz olduğu için sezeryan olduğu için oldum aşıyı. Allah korusun doğumda yada doğumdan önce enfeksiyon kapma riskimiz yüksek oluyormuş 🫣