Eğer geç döllenme değilse gecikmenin 5.günündeki test sonucu doğrudur.
Yaza doğru benim de 12 gün kadar gecikti, hamile olduğumdan emin gibiydim neredeyse ama 8.günde yaptırdığım test negatif çıktı, birkaç gün sonra da regl oldum zaten.
Mevsim geçişi, stres vs durumlarında olabiliyor bu tarz gecikmeler.
Siz birkaç gün içinde tekrarlayın testi. Umarım gönlünüze göre olur.