ponck-123 Kızlar Etlik şehir hastanesinde doğum yapan var mı ben orada sezaryen olacağım şuan 24.haftamdayım malum özellerde fiyatlar uçtu 😕
Aypare ponck-123 3 gun önce ablam yapti ama normal doğurdu ortamı odalar falan iyiydi doktordan da memnundu ablam senin durumun farklı sezaryen olduğu için bisey diyemem ama hastane ilgisi güzelmiş ablam memnundu .. saglikla kucağına al insaAllah💕
ponck-123 Maryhoney kaçıncı gebeliğiniz. Oradaki kadın Dr lardan memnun değilim ama Sait erbey diye bi Dr var çok iyi çok memnunum. Size denk geldi mi
ponck-123 Aypare sezaryen diye kendi Dr m girer muhtemelen o yönden iyi hissediyorum. Amin çok teşekkür ederim ☺️ ALLAH razı olsun
Aypare Tubaonur06 onceyi bilmiyorum da sonrasında almisti hastanede ablam odalarda birer banyo tuvalet vardi tertemizdi rahatti ben beğenmiştim yanına gittiğimde..