merve_alan04 2 lı test istedi doktor hiç aklımda yoktu herneyse yaptırdım. Amma ve lakin doktor bu gün yokmuş daha doğrusu perşembeye kadar. Bi sıkıntı olsaydı sonucun en altında yazardı dimi arkadaşlar
merve_alan04 merve_alan04 Mia0121 sağol cnm ama işte doktor olmayınca üstündeki yazılara baktım da haliyle biraz endişeleniyoruz her türlü meleklerimiz onlar bizim
tugbadurmaz34 merve_alan04 hayır yazmaz bu tamamen doktorların anladığı bir grafik usgden baktığı ölçümlere göre karşılaştırıp yorum yapıyor
Mia0121 merve_alan04 illaki insan endişe duyuyor iyi düşün iyi şeyler olsun cnm 😇 sağlıklıca kavuşalım bebişlere🤭
merve_alan04 Smyklkc bende istatiksel riske rastlanmamıştır yazıyor iyi bişey olduğunu düşünüyorum. Mutlaka vardır benim gibi sonucu olan bence görürler inşallah