ikranurkutay sıkıntı etme canım benim bebeğim şuan 37+1de cumartesi günü doğumum var bebeğim çok fazla hareket etmiyor yerinde sıkışmış diye 2 hafta erken alacak benim doktorum da sağlıklı doğması daha önemli inan ki şuan benimde tek duam sağlıkla gelmesi sende üzülme anne korkarsa başına gelir iyi düşün iyi olsun bebeğine erken kavuşmuş olacaksın birde o yönüyle düşünmeye çalış 🤗🥰