Elifdddd 30+2 haftalık hamileyim şeker testi yaptırdım cıkmafı sonuc iyi cıktı ama ben gün içinde kahvenın yanına cıkolata cayın yanına bişeyler yiyorum benım gibi olan varmı
Eflinlina Elifdddd sen bunumu dert ediyorsun ben hep cikolata yiyorum şekerime baktirdim bişi cıkmadi cok şükür ama tatlisiz aslaaa
R_Cankesen12 Elifdddd hafta bir kavanoz çikolata onun yanında şekerli şeyler çikolata hariç bende şeker varmı diye mrk ettim baktrmıştm gayet normal çıktı bebekten dolayı şekerli şeyler istiyor canın şuan doğum yaptım hepsi gttı
Elifdddd Eflinlina hahhaha valla dert etmiştim ama suan iyim devamm o zaman ben çay koymaya gidiyorum😀😀😆
Eflinlina Elifdddd valla dert etcek hiç bişi yok tadini cıkart abartmadığın sürece hiç birşey olmaz Allahın izniyle bende şimdi çayla kek bisküvi yiycem sanada afiyet olsun 😂
Elifdddd R_Cankesen12 evet kendime hakim olamıyorum malesef ailemde genetik seker var o yuzden yaptırmıstım şeker testi cok şükür cıkmadı ama şimdi yiyorum acaba diyorum cıksrmı o yüzden vicdan yaptım cok saolun:))