Merhaba annişler ben 35 haftalık hamileyim ve kızım olacak ALLAHIN izniyle 🥰 doğumumu normal istiyorum ama bi yandan da korkuyorum sezaryen de korkuyorum 😂 ocağın 2’si doktoruma gidip muane olacağım normal olabilirsem normal eğer değilse sezaryen için tarih vericek. Aranızda normal doğum yapan var mı? Nasıl bi süreçti beni bilgilendirebilir misiniz lütfen 💖👼🏻🧿